Jump to content
Ieškoti
  • Daugiau nustatymų...
Ieškoti rezultatų, kurie
Ieškoti rezultatų...
 Serveriai
BŪSENA PAVADINIMAS ŽEMĖLAPIS SERVERIO IP ŽAIDĖJAI
ĮJUNGTAS wGame.lt #1 Global Offensive [Kontraktai, misijos] aim_headshot csgo.wgame.lt:27015 0 / 32
ĮJUNGTAS wGame.lt #2 Global Offensive [Klanai, coinflip] aim_map csgo2.wgame.lt:27015 0 / 32
IŠJUNGTAS -- -- cs.wgame.lt:27021 -- / --

Vanagelis

Narys
  • Pranešimų skaičius

    20
  • Užsiregistravo

  • Paskutinį kartą lankėsi

  • Laimėta dienų

    4

Vanagelis paskutinį kartą laimėjo Gegužės 7

Vanagelis turėjo geriausiai įvertintą turinį!

Apie Vanagelis

  • Nario rangas
    Apšylantis(i)

Nario profilis serveryje

  • Slapyvardis serveryje:
    Vanagelis

Paskutiniai profilyje apsilankė

75 profilio peržiūros
  1. Reikia admino serveryje SKUBEI Vanagelis#0706

  2. Nesuprantu ko jum taip rūpi nukopijuotas ar ne svarbu ,kad pamoka padedanti kitiems -.0
  3. Taip rašiau tik nusikopinau , nes tai buvau parašęs kitam projekto pamokuose.
  4. Tai sveiki visi ! Štai yrą boosteris kuris man pačiam padėjo jis yra legalus nes jūs tiesiog idėsit tai į userconfig.cfg Beje jis man padėjo netik FPS bet ir pingas kai būdavo pingas po 100 ir pnš dabar kartais pasikeičia iki 40 ( retai) nu gerai tai va reikia šitą viską nusikopijuot Tuomet nueiti į cs strike folderi surasti Userconfig.cfg ir įklijuoti! hud_fastswitch "1" cl_autowepswitch "1" cl_bob "0" crosshair "1.000000" cl_dynamiccrosshair "0" sv_aim "0" fastsprites "0" net_graph "3" net_graphwidth "500" fps_max "505" fps_modem "505" cl_weather "0" developer "1" r_dynamic "1" r_novis "0" r_traceglow "1" r_wateralpha "1" r_mirroralpha "0" r_bmodelhighfrac "5.0" r_lightmap "0" gl_max_size "256" precache "1" gl_affinemodels "0" gl_alphamin "0.25" gl_clear "0" gl_dither "1" gl_flipmatrix "0" gl_flashblend "0" gl_lightholes "0" cl_showfps "1" rates 25000 cl_updaterate 101 cmd_rate 101 cl_updaterate "20" ex_interp "0" cl_rate "20000" cl_timeout "35" cl_resend "0" cl_smoothtime "0" cl_cmdrate "105"
  5. Taigi imetu copy paste taikino ivairiausiu spalvu gal kazkam pravers gal ras sau tinkamiausia taikinuko spalva Snow 255 250 250 GhostWhite 248 248 255 WhiteSmoke 245 245 245 Gainsboro 220 220 220 FloralWhite 255 250 240 OldLace 253 245 230 Linen 250 240 230 AntiqueWhite 250 235 215 PapayaWhip 255 239 213 BlanchedAlmond 255 235 205 Bisque 255 228 196 PeachPuff 255 218 185 NavajoWhite 255 222 173  Cornsilk 255 248 220 Ivory 255 255 240 LemonChiffon 255 250 205 Seashell 255 245 238 Honeydew 40 255 240 MintCream 245 255 250 Azure 240 255 255 AliceBlue 240 248 255 lavender 230 230 250 LavenderBlush 255 240 245 MistyRose 255 228 225 White 255 255 255 Black 0 0 0 DarkSlateGray 47 79 79 DimGrey 105 105 105 SlateGrey 112 128 144 LightSlateGray 119 136 153 Grey 190 190 190 LightGray 211 211 211 MidnightBlue 25 25 112 NavyBlue (Navy) 0 0 128 CornflowerBlue 100 149 237 DarkSlateBlue 72 61 139 SlateBlue 106 90 205 MediumSlateBlue 123 104 238 LightSlateBlue 132 112 255 MediumBlue 0 0 205 RoyalBlue 65 105 225 Blue 0 0 255 DodgerBlue 30 144 255 DeepSkyBlue 0 191 255 SkyBlue 135 206 235 LightSkyBlue 135 206 250 SteelBlue 70 130 180 LightSteelBlue 176 196 222 LightBlue 173 216 230 PowderBlue 176 224 230 PaleTurquoise 175 238 238 DarkTurquoise 0 206 209 MediumTurquoise 72 209 204 Turquoise 64 224 208 Cyan 0 255 255 LightCyan 224 255 255 CadetBlue 95 158 160 MediumAquamarine 102 205 170 Aquamarine 127 255 212 DarkGreen 0 100 0 DarkOliveGreen 85 107 47 DarkSeaGreen 143 188 143 SeaGreen 46 139 87 MediumSeaGreen 60 179 113 LightSeaGreen 32 178 170 PaleGreen 152 251 152 SpringGreen 0 255 127 LawnGreen 124 252 0 Green 0 255 0 Chartreuse 127 255 0 MediumSpringGreen 0 250 154 GreenYellow 173 255 47 LimeGreen 50 205 50 YellowGreen 154 205 50 ForestGreen 34 139 34 OliveDrab 107 142 35 DarkKhaki 189 183 107 Khaki 240 230 140 PaleGoldenrod 238 232 170 LightGoldenrodYellow 250 250 210 LightYellow 255 255 224 Yellow 255 255 0 Gold 255 215 0 LightGoldenrod 238 221 130 goldenrod 218 165 32 DarkGoldenrod 184 134 11 RosyBrown 188 143 143 IndianRed 205 92 92 SaddleBrown 139 69 19 Sienna 160 82 45 Peru 205 133 63 Burlywood 222 184 135 Beige 245 245 220 Wheat 245 222 179 SandyBrown 244 164 96 Tan 210 180 140 Chocolate 210 105 30 Firebrick 178 34 34 Brown 165 42 42 DarkSalmon 233 152 122 Salmon 250 128 114 LightSalmon 255 160 122 Orange 255 165 0 DarkOrange 255 140 0 Coral 255 127 80 LightCoral 240 128 128 Tomato 255 99 71 OrangeRed 255 69 0 Red 255 0 0 HotPink 255 105 180 DeepPink 255 20 147 Pink 255 192 203 LightPink 255 182 193 PaleVioletRed 219 112 147 Maroon 176 48 96 MediumVioletRed 199 21 133 VioletRed 208 32 144 Magenta 255 0 255 Violet 238 130 238 Plum 221 160 221 Orchid 218 112 214 MediumOrchid 186 85 211 DarkOrchid 153 50 204 DarkViolet 148 0 211 BlueViolet 138 43 226 Purple 160 32 240 MediumPurple 147 112 219 Thistle 216 191 216 Snow1 255 250 250 Snow2 238 233 233 Snow3 205 201 201 Snow4 139 137 137 Seashell1 255 245 238 Seashell2 238 229 222 Seashell3 205 197 191 Seashell4 139 134 130 AntiqueWhite1 255 239 219 AntiqueWhite2 238 223 204 AntiqueWhite3 205 192 176 AntiqueWhite4 139 131 120 Bisque1 255 228 196 Bisque2 238 213 183 Bisque3 205 183 158 Bisque4 139 125 107 PeachPuff1 255 218 185 PeachPuff2 238 203 173 PeachPuff3 205 175 149 PeachPuff4 139 119 101 NavajoWhite1 255 222 173 NavajoWhite2 238 207 161 NavajoWhite3 205 179 139 NavajoWhite4 139 121 94 LemonChiffon1 255 250 205 LemonChiffon2 238 233 191 LemonChiffon3 205 201 165 LemonChiffon4 139 137 112 Cornsilk1 255 248 220 Cornsilk2 238 232 205 Cornsilk3 205 200 177 Cornsilk4 139 136 120 Ivory1 255 255 240 Ivory2 238 238 224 Ivory3 205 205 193 Ivory4 139 139 131 Honeydew1 240 255 240 Honeydew2 224 238 224 Honeydew3 193 205 193 Honeydew4 131 139 131 LavenderBlush1 255 240 245 LavenderBlush2 238 224 229 LavenderBlush3 205 193 197 LavenderBlush4 139 131 134 MistyRose1 255 228 225 MistyRose2 238 213 210 MistyRose3 205 183 181 MistyRose4 139 125 123 Azure1 240 255 255 Azure2 224 238 238 Azure3 193 205 205 Azure4 131 139 139 SlateBlue1 131 111 255 SlateBlue2 122 103 238 SlateBlue3 105 89 205 SlateBlue4 71 60 139 RoyalBlue1 72 118 255 RoyalBlue2 67 110 238 RoyalBlue3 58 95 205 RoyalBlue4 39 64 139 Blue1 0 0 255 Blue2 0 0 238 Blue3 0 0 205 Blue4 0 0 139 DodgerBlue1 30 144 255 DodgerBlue2 28 134 238 DodgerBlue3 24 116 205 DodgerBlue4 16 78 139 SteelBlue1 99 184 255 SteelBlue2 92 172 238 SteelBlue3 79 148 205 SteelBlue4 54 100 139 DeepSkyBlue1 0 191 255 DeepSkyBlue2 0 178 238 DeepSkyBlue3 0 154 205 DeepSkyBlue4 0 104 139 SkyBlue1 135 206 255 SkyBlue2 126 192 238 SkyBlue3 108 166 205 SkyBlue4 74 112 139 LightSkyBlue1 176 226 255 LightSkyBlue2 164 211 238 LightSkyBlue3 141 182 205 LightSkyBlue4 96 123 139 SlateGray1 198 226 255 SlateGray2 185 211 238 SlateGray3 159 182 205 SlateGray4 108 123 139 LightSteelBlue1 202 225 255 LightSteelBlue2 188 210 238 LightSteelBlue3 162 181 205 LightSteelBlue4 110 123 139 LightBlue1 191 239 255 LightBlue2 178 223 238 LightBlue3 154 192 205 LightBlue4 104 131 139 LightCyan1 224 255 255 LightCyan2 209 238 238 LightCyan3 180 205 205 LightCyan4 122 139 139 PaleTurquoise1 187 255 255 PaleTurquoise2 174 238 238 PaleTurquoise3 150 205 205 PaleTurquoise4 102 139 139 CadetBlue1 152 245 255 CadetBlue2 142 229 238 CadetBlue3 122 197 205 CadetBlue4 83 134 139 Turquoise1 0 245 255 Turquoise2 0 229 238 Turquoise3 0 197 205 Turquoise4 0 134 139 Cyan1 0 255 255 Cyan2 0 238 238 Cyan3 0 205 205 Cyan4 0 139 139 DarkSlateGray1 151 255 255 DarkSlateGray2 141 238 238 DarkSlateGray3 121 205 205 DarkSlateGray4 82 139 139 Aquamarine1 127 255 212 Aquamarine2 118 238 198 Aquamarine3 102 205 170 Aquamarine4 69 139 116 DarkSeaGreen1 193 255 193 DarkSeaGreen2 180 238 180 DarkSeaGreen3 155 205 155 DarkSeaGreen4 105 139 105 SeaGreen1 84 255 159 SeaGreen2 78 238 148 SeaGreen3 67 205 128 SeaGreen4 46 139 87 PaleGreen1 154 255 154 PaleGreen2 144 238 144 PaleGreen3 124 205 124 PaleGreen4 84 139 84 SpringGreen1 0 255 127 SpringGreen2 0 238 118 SpringGreen3 0 205 102 SpringGreen4 0 139 69 Green1 0 255 0 Green2 0 238 0 Green3 0 205 0 Green4 0 139 0 Chartreuse1 127 255 0 Chartreuse2 118 238 0 Chartreuse3 102 205 0 Chartreuse4 69 139 0 OliveDrab1 192 255 62 OliveDrab2 179 238 58 OliveDrab3 154 205 50 OliveDrab4 105 139 34 DarkOliveGreen1 202 255 112 DarkOliveGreen2 188 238 104 DarkOliveGreen3 162 205 90 DarkOliveGreen4 110 139 61 Khaki1 255 246 143 Khaki2 238 230 133 Khaki3 205 198 115 Khaki4 139 134 78 LightGoldenrod1 255 236 139 LightGoldenrod2 238 220 130 LightGoldenrod3 205 190 112 LightGoldenrod4 139 129 76 LightYellow1 255 255 224 LightYellow2 238 238 209 LightYellow3 205 205 180 LightYellow4 139 139 122 Yellow1 255 255 0 Yellow2 238 238 0 Yellow3 205 205 0 Yellow4 139 139 0 Gold1 255 215 0 Gold2 238 201 0 Gold3 205 173 0 Gold4 139 117 0 Goldenrod1 255 193 37 Goldenrod2 238 180 34 Goldenrod3 205 155 29 Goldenrod4 139 105 20 DarkGoldenrod1 255 185 15 DarkGoldenrod2 238 173 14 DarkGoldenrod3 205 149 12 DarkGoldenrod4 139 101 8 RosyBrown1 255 193 193 RosyBrown2 238 180 180 RosyBrown3 205 155 155 RosyBrown4 139 105 105 IndianRed1 255 106 106 IndianRed2 238 99 99 IndianRed3 205 85 85 IndianRed4 139 58 58 Sienna1 255 130 71 Sienna2 238 121 66 Sienna3 205 104 57 Sienna4 139 71 38 Burlywood1 255 211 155 Burlywood2 238 197 145 Burlywood3 205 170 125 Burlywood4 139 115 85 Wheat1 255 231 186 Wheat2 238 216 174 Wheat3 205 186 150 Wheat4 139 126 102 Tan1 255 165 79 Tan2 238 154 73 Tan3 205 133 63 Tan4 139 90 43 Chocolate1 255 127 36 Chocolate2 238 118 33 Chocolate3 205 102 29 Chocolate4 139 69 19 Firebrick1 255 48 48 Firebrick2 238 44 44 Firebrick3 205 38 333 Firebrick4 139 26 26 Brown1 255 64 64 Brown2 238 59 59 Brown3 205 51 51 Brown4 139 35 35 Salmon1 255 140 105 Salmon2 238 130 98 Salmon3 205 112 84 Salmon4 139 76 57 LightSalmon1 255 160 122 LightSalmon2 238 149 114 LightSalmon3 205 129 98 LightSalmon4 139 87 66 Orange1 255 165 0 Orange2 238 154 0 Orange3 205 133 0 Orange4 139 90 0 DarkOrange1 255 127 0 DarkOrange2 238 118 0 DarkOrange3 205 102 0 DarkOrange4 139 69 0 Coral1 255 114 86 Coral2 238 106 80 Coral3 205 91 69 Coral4 139 62 47 Tomato1 255 99 71 Tomato2 238 92 66 Tomato3 205 79 57 Tomato4 139 54 38 OrangeRed1 255 69 0 OrangeRed2 238 64 0 OrangeRed3 205 55 0 OrangeRed4 139 37 0 Red1 255 0 0 Red2 238 0 0 Red3 205 0 0 Red4 139 0 0 DeepPink1 255 20 147 DeepPink2 238 18 137 DeepPink3 205 16 118 DeepPink4 139 10 80 HotPink1 255 110 180 HotPink2 238 106 167 HotPink3 205 96 144 HotPink4 139 58 98 Pink1 255 181 197 Pink2 238 169 184 Pink3 205 145 158 Pink4 139 99 108 LightPink1 255 174 185 LightPink2 238 162 173 LightPink3 205 140 149 LightPink4 139 95 101 PaleVioletRed1 255 130 171 PaleVioletRed2 238 121 159 PaleVioletRed3 205 104 137 PaleVioletRed4 139 71 93 Maroon1 255 52 179 Maroon2 238 48 167 Maroon3 205 41 144 Maroon4 139 28 98 VioletRed1 255 62 150 VioletRed2 238 58 140 VioletRed3 205 50 120 VioletRed4 139 34 82 Magenta1 255 0 255 Magenta2 238 0 238 Magenta3 205 0 205 Magenta4 139 0 139 Orchid1 255 131 250 Orchid2 238 122 233 Orchid3 205 105 201 Orchid4 139 71 137 Plum1 255 187 255 Plum2 238 174 238 Plum3 205 150 205 Plum4 139 102 139 MediumOrchid1 224 102 255 MediumOrchid2 209 95 238 MediumOrchid3 180 82 205 MediumOrchid4 122 55 139 DarkOrchid1 191 62 255 DarkOrchid2 178 58 238 DarkOrchid3 154 50 205 DarkOrchid4 104 34 139 Purple1 155 48 255 Purple2 145 44 238 Purple3 125 38 205 Purple4 85 26 139 MediumPurple1 171 130 255 MediumPurple2 159 121 238 MediumPurple3 137 104 205 MediumPurple4 93 71 139 Thistle1 255 225 255 Thistle2 238 210 238 Thistle3 205 181 205 Thistle4 139 123 139 grey11 28 28 28 grey21 54 54 54 grey31 79 79 79 grey41 105 105 105 grey51 130 130 130 grey61 156 156 156 grey71 181 181 181 gray81 207 207 207 gray91 232 232 232 DarkGrey 169 169 169 DarkBlue 0 0 139 DarkCyan 0 139 139 DarkMagenta 139 0 139 DarkRed 139 0 0 
  6. Naujiems admin'ams kurie ką tik pradėjo dirbti su admin komandom tai tikrai turėtų praversti amxmodmenu-pagrindinės amx komados. amx_help-parodo pgr.komandas amx_slap (nick) galia-Duodi zaidejui skraidyti po map. amx_slay (nick)-Nužudo žaideja. amx_slapmenu-slap ir slay menu parodo. amx_psay (nick) žinute-privati žinute. amx_nick (senas nick)(naujas nick)-Pakeičia žaidejo nick. amx_vote (klausimas)(Atsakymas 1)(Atsakymas 2)-Pradeda balsavima. amx_csay spalva žinutė-žinute matoma visiems ir jį yra per vidurį. amx_cancelvote-Sustabdo balsavimą. amx_tsayspalva žinutė-Matoma visiems tik kairėje pusei. amx_speechmenu-garsų menu. amx_teammenu-Temų meniu. Ban/Kick: amx_banmenu-išmeta ban menu ir žaideju nick. amx_kickmenu-išmeta kick menu ir žaideju nick. amx_kick (nick) (priežastis)-Išmeta is serverio žaideja. amx_banip laikas (nick) (priežastis)-ban davimas ant jo ip. amx_ban laikas (nick) (priežastis)-ban davimas ant steam id. amx_unban steamID/IP-Atbanina žaideja. amx_ss "žaidėjo slapyvardis" -padaro 5 skirtingas žaidimo nuotraukas kurios padeda aptikti žaidėjus naudojančius "wh" Map ketimas: amx_mapmenu-map meniu. amx_map (map pavadinimas)-Pakeicia be jokio balsavimo. amx_votemapmenu-map balsavimo meniu. amx_votemap (1map) (2 map)-Prasideta balsavimas dėl map. Padejo? nepagailek +rep
  7. =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= Turinys - NETINGĖKIT PASKAITYT, TAI BUS NAUDINGA BETKAM !!!!! Puse iš šitu teigyniu esu pats žalias ir sužnojęs iškart nusprendžiau pasidalinti su jumis visais =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- Informacija kuria rasite čia =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= |1. Kas yra FPS ir PING - detalųs paaiškinimai | 2. Tai ką matome žaidime ir ko ne - hitbox'ai ir collision mesh; paaiškinu kodėl kartais šaudome be damage. | 3. Teisingi žaidimo parametrų nustatymai - paaiškinu kaip nustatyi rezoliucija, kokia ji turi būti ir kodėl. | 3.1 Kaip ištaisyti OpenGL bugą dėl geresnio fps; NVIDIA vaizdo plokščių fps boost -kaip. | Toliau, žaidime ęsantys video nustatymai - kokie jie turi būti ir kaip įtakoja fps.  | 3.2 Nustatymai per žaidimo komandų langą (console) ir .cfg - paaiškinu labai plačiai apie .cfg ir jų panaudojimo svarbą. | Toliau, console komandos, paaiškinu alias ir kitus su cs'o komandomis susijusius dalykus. | 4. Fps didinimas ir lago mažinimas - kaip tai tie dalykai veikia ir sąveikauja tarpusavyje. =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 1. Kas yra FPS ir PING (latency); FPS - frames per second / kadrai per sekundę; Šį parodymą galima sužinoti į consolę parašius: net_graph 3 Šis matmuo parodo, kaip greitai jūsų kompiuteris apdoroja žaidimo duomenis ir kiek kadrų per sekundę jūs matote. Žmogaus akis apdoroja ~24 kadrus per sekundę, bet žaidime, jeigu pamėginsite pažaisti su tokiu mažu FPS skaičiu, pamatysite, kad žaidimas, tarsi, stringa. Kodėl taip yra? Kai atliekate bet kokį veiksmą, kuris trunka vieną sekundę, to veiksmo rezultatas yra parodomas dalinant tą veiksmą iš jūsų fps skaičiaus. Skamba sudėtingai? Pamėginsiu paaiškinti paprasčiau. Jeigu jūs stovite vietoje ir pasisukate 90 laipsnių kampu per vieną sekundę į bet kurią pusę, kompiuteris turi padalinti tą pasisukimą per visus tuos frames (kadrus), kuriuos jusų cs'as tempia. Taigi, jeigu jūsų FPS yra 24, tai 90 laipsnių daliname ant 24 kadrų = per vieną frame jūs pasisuksite po ~4 laipsnius. Kas yra visai normalus veiksmas ir ganėtinai sklandus veiksmas, bet kas būtų jeigu jūsų pasisukimas būtų žymiai staigesnis, kas yra labai būdinga šiame žaidime ir truktų gal tik ketvirtadalį sekundės ar mažiau? 90 laipsnių daliname iš ketvirtadalio sekundės (24fps - 1 sec 24 / 4 = 6; Taigi 90 laipsnių / 6 frames = 15 laipsnių per vieną frame, o tai jau yra nelabai sklandžiai atrodantis veiksmas. Taigi - idėja tokia: kuo daugiau FPS, tuo jūsų daromi veiksmai atrodo sklandžiau. Optimaliausias fps lošiant classic žaidimo mode (liaudiškai sakant, šaudantis be modų) yra tarp 60 ir 100; PING (latency) - žaidimo siunčiamų paketų / signalo greitis iki jūsų kompiuterio ir atgal. Šis matmuo yra nesusijęs su jūsų kompiuterio gebėjimu apdoroti žaidimo duomenis, tai yra vien tik jūsų interneto tiekėjo teikiamos paslaugos rezultatas. Ping'as cs'e yra matuojamas ms (milisekundėmis). 100 ms = 1 sec; Taigi, jeigų jūsų ping'as yra ~50, jūsų žaidime matomi žaidėjai ir visi kiti jų veiksmai vėluoja puse sekundės. Žinoma, cs'as turi integruotą lag'o ištaisymo sistemą. Žaidimas pats bando atspėti kur tuo metu turėtų būti rodomas jums kitas žaidėjas, jeigu signalas vėluoja tiek daug, bet bėda yra tokia, kad šis spėjimo parametras nusistato ne automatiškai, o jį reikia nustatyti rankiniu būdu, todėl dažnai dėl blogų "rates" jūs patiriate didesnį lag'ą, nei iš tiesų galėtų būti, bet apie šuos parametrus vėliau. 2. Tai ką matome žaidime ir tai ko ne (hitboxes ect.) Paprastai, žmonės retai kreipia dėmėsį į detales, bet žaidime egzistuoja tiek mums matoma, tiek ir nematoma, galbūt tiksliau išsireiškus, nerodoma, dalis. Vienas iš tokių nerodomų žaidimo elemtų yra hitboxes. Žaidimai paprastai turi dvi atskiras detales, žemėlapio išdėstytus ir mums matomus objektus ir supaprastintą geometrinę 3d figurą, kuri atlieka tam tikrą veiksma, pvz. veikia žaidėjo modelį kaip kliūtis, kurios negalima pereiti kiaurai. Įsivaizduokite, kad stovi didelė, raštais išdailinta kolona su įvairiais atsikišimais prie jos viršaus ir kad sutaupyti žaidimo valgomų resursų, žaidimo kūrėjai padaro tokias prielaidas - žaidėjas negalės paliesti kolonos viršaus, nes ji perdaug aukšta ir kad kompiuteriui nereikėtų apskaičiuoti kaip žaidėjo modelis veikia liesdamasis ar kitaip "interact'indamas" su sudėtinga figūra, jie sukuria antrą - mums nematomą trimatę figurą, kuri yra tiesiog cilindro formos ir uždeda ją į tą pačia vietą, kurioje yra kolona. Toks principas vyrauja visuose trimačiuose žaidimuose. Tai angliškai yra vadinama "collision mesh". Cs'as neišimtis šiam principui, nors mes žaidime ir matome sudėtinga žaidėjo modelį, iš tiesų jis yra tik kiaurai pereinamas objektas. Mes iš tiesų jo kiaurai neiname tik todėl, kad jis turi savo collision mesh arba kaip čia matome "hitboxes". Tos primityvios giometrinės formos vadinamos hitbox'ais todėl, kad kiekviena atskira forma veikia kaip atskira kūno dalis, kuri fiksuoja kur pataiko mūsų iššauta kulka. Taip žaidimas nusprendžia kur mes pataikėme. Piešinuke akyvaizdžiai matome atskiras kūno vietas pagal hitbox'us. Ir jeigu atkreipsite dėmesį, tie kvadratai šiek tiek užeina už žaidėjo modelio ribų, kas paaiškina, kodėl kartais šaudami ne visai į žmogų, vistiek pataikome į jį. Bet noriu, kad suprastumėte dar viena dalyką - hitbox'ai ir žaidėjo modelis nėra prikabinti vienas prie kito. Kitaip sakant, judėdami jus judinate ne vieną, o du atskirus objektus - tai savo žaidėjo modelį ir jo hitbox'us atskirai. Dėl šios priežasties, per lag'us ar kitokius veiksnius, žaidėjo modelis atsiskiria nuo savo hitbox'u. Ir šaudydami į žaidėją, mes jam iš viso nedarome jokios žalos. Nes paprasčiausiai, jo hitbox'ai yra atsilikę ir yra kitoje vietoje, negu rodomas modelis. 3. Teisingi žaidimo nustatymai Dar nepavargote skaityti? Na, ką gi, priartėjome prie vienos iš svarbiausių šios pamokos temų. Man prireikė labai daug laiko, kad galėčiau perprasti kaip tai padaryti ir ši patirtis atėjo ne vien tik iš cs'o. 3.1 Grafika / rezoliucija Jei pastebėjote žaidimas vaizdas yra išrenderinamas (gal paprasčiau kalbant, projektuojamas) pagal tris skirtingus modulius: OpenGL, Software, D3D (direct 3D). Visi šie dalykai yra tiesiog skirtingi būdai interpretuoti rodomą vaizdą. Pagrindinis, kurį turėtumėte naudoti yra OpenGL. Jis yra gražiausiai atrodantis ir patogiausias naudoti, kadangi likę du yra labai primityvūs. Bet cs'as turi vieną esminę bėdą, kalbant apie OpenGL. Kadangi žaidimas yra kurtas labai senai, o OpenGL yra vis dar atnaujinamas, žaidimas veikia ant senos versijos failo, bet nesijaudinkite, mes galime šią bėdą išaisyti, nes geresnės versijos OpenGL = mažiau grafikos bugų, spartesnis apdorojimo greitis ir daugiau FPS t.t. Pastaba: Jeigu jūs turite pastovius 60 ar 100 fps arba tiesiog naują vaizdo kortos modelį, šią temą galite praleisti. Ką jums reikėtų padaryti, tai pradžiai išsiaiškinti kokią vaizdo plokštę jūs naudojate. How? - Einame Start > Run arba naudojamės windows'ų shortcut'u - spaudžiame windows mygtuką + R raidę, rašome į run'ą: d"iks"diag (vietoje "iks" rašom "x" ir be kabučių turi būti visas žodis. Atleiskite už nepatogumus, bet kai rašau d ir poto x, gaunasi keiksmažodis ir forumas ištaiso pats tą tekstą į ****) ir spaudžiame Ok (enter). Jeigu išmeta kokią nors lentelę su klausimu, spaudžiate YES. - Toliau, einame į "display" tab'ą ir žiūrime - device name: (pas mane NVIDIA GeForce 9800 GTX / 9800 GTX+) Žinodami savo vaizdo plokštės modelį, galite susirasti per google oficialų, to gamintojo puslapį ir atsisiųsti naujausius driver'ius savo vaizdo plokštei. Pastaba: jeigu nemokate ar prastai nusimanote šiame driver'ių atnaujinimo procese ar neesate užtikrinti ar jums pavyks, raskite kas tai padarys už jus. Nes instaliavmus netinkamos versijos driverius, susigadinsite vaizdą ar net kompiuterį. Ir nepamirškite, driverius siunčiatės tik iš oficialių svetainių. - Tęsiam. Tarkime, driverius atnaujinote, o gal pas jus jau buvo naujausia versija. Ką daryti toliau? Einame į "C:\Windows\system32" folderį ir ten surandame vieną iš šių failų, priklausomai nuo vaizdo plokštės, kurią turite: nvoglnt.dll - Jei naudojate Nvidia driverius. atioglxx.dll - Jei naudojate ATI driverius. opengl32.dll - Jei naudojate kitus driverius. Jeigu naudojate pvz. NVIDIA vaizdo plokštę, bet nuėję į tą folderį, nerandate tokio failo, manau, kad jūsų vaizdo korta yra naujoviška ir jums to gali nereikėti, bet jei vistiek norite ištaisyti šį bug'ą - jums tinkantis failas yra nvoglv32.dll arba v64, tiksliai nežinau, bet galima pamėginti abu, nuo to žaidimas nenukentės, jei seksite mano nurodymais. - Taigi, susiradote failą, dabar jį kopijuojame (copy), jokių cut ar move, nes šis failas yra sistemos dalis ir jis privalo likti system32 aplankale ir įkeliame jį į: "...\Counter-strike 1.6\valve\gldrv\", susirandame ten pat ęsantį teksto failą (drvmap.txt), patariu pasidaryti failo kopiją, jeigu netyčia kažkas būtų netaip, kad galėtumete gražinti viską į seną versiją, atidarome jį ir pakeičiame tame faile ęsantį .dll failo pavadinimą į tą, kurį ką tik perkopijavote iš system32. Galutinis variantas turi atrodyti taip: Default Default gldrv/JŪSŲFAILOPAVADINIMAS.dll OpenGL Driver Tada, išsaugome pakeitimus, uždarome failą txt failą, spaudžiame ant jo dešinį pelės mygtuką > properties ir pažymime varnelę ant Read-Only. Jeigu nepadarysite Read-Only, įjungę žaidimą, cs'as automatiškai turėtų atkeisti to txt failo turinį. Done. Turite geresnę versiją. Nustatymai žaidimo viduje (Options-Video skiltyje) Žaidimo viduje, Options skiltyje nusistatome viską taip: Renderer: OpenGL Display mode: Normal arba Widescreen (priklausomai nuo jūsų desktopo rezoliucijos; jeigu nerandate Resolution skiltyje savo ekrano dydžio, pakeiskite šį modą, gal atsiras) Resolution: Tokia pati kaip jūsų desktopo rezoliucija Color quality: 32bit (Nuo to jūsų fps turėtų nesumažėti, tarp 16 ir 32 skirtumas neturėti būti joks dėl fps klausimo). Gamma ir Brightness: pagal nuotaiką galite, bet siūlau statyti max, jeigu jūsų monitorius ant default parametrų stovi. Atsižvelkite į tai, kad jūsų monitorius taip pat įtakoja kaip vaizdas yra perteikiamas, jis veikia tokius faktorius kaip spalvų kokybė, ryškumas, intesyvumas ir kita, bet jis neturi jokios įtakos fps'ų skaičiui. Todėl nepamirškite, kad spalvų korekcija galima užsiimti ne tik iš žaidimo menu, bet ir pačiame monitoriuje. Nepamirškite, kad monitoriai taip pat turi savo driver'ius. 3.2 Nustatymai per žaidimo komandų langą (console) ir .cfg Pakalbėkime apie .cfg failą. Jeigu nežinote kas tai - tai konfiguracinis teksto failas, kuriame surašote komandas, kurias norite, kad žaidimas naudotų. Pavizdys būtų toks. Jūs galite eiti į Options, keyboard ir keisti visus mygtukus iš ten arba tiesiog į consolę parašyti šią komandą: bind space "+jump" - kas reiškia, mygtukui"space" priskirti komandą pašokti. Žinoma, čia greičio klausimas ar jūs greičiau rašote ar galite pakeisti per options, bet kai tokių komandų ir pakeitimų norite padaryti labai daug, žymiai paprasčiau yra tiesiog sukurti vieną teksto failą, į kurį surašote visas žaidimo komandas, kurias norėtumėte naudoti ir tiesiog vietoj keisdami visus parametrus po vieną, jus priverčiate žaidimą paleisti jūsų .cfg failą, ir jis iš eilės nuo failo viršaus iki apačios vykdo visas jame parašytas komandas. Daugelis profesionalių žaidėjų yra susikūrę savo konfiguracijas, kuriomis lošia. Šiuolaikinėmis technologijomis, tas konfiguracijas galima įrašyti net į žaidėjo pelytę, taigi atsinešate prie kažkokio kompo pelę, pajungiate ir žaidime jau yra visi jūsų nustatymai kaip ir namie. Taigi, tai yra viso labo greitesnis ir paprastesnis būdas manipuliuoti žaidimo konfiguracijomis, bet mes dar ne tokie turtingi (o gal kaikurie ir yra), todėl mes, paprasti mirtingieji, pasitenkiname ir paprastu .cfg (beje, .cfg yra failo galūnė, jeigu jūsų kompe nenustatyta, kad matytumėte failo galūnių, jūs tokį failo tipą matysite kaip neaiškų failą, kurio dar neęsate atidarę). Pagrindinis konfiguracijos failas yra config.cfg, kuris randasi "\Counter Strike 1.6\cstrike\" direktorijoje. Jame yra surašomi jūsų dabartiniai naudojami parametrai kol žaidžiate. Nepaslaptis, kad kai prisijungiate į tam tikrus serverius, patys serveriai perstato jūsų nustatymus tam, kad pavyzdžiui negalėtumėte sukčiauti. Pvz., perstato mygtukus nuo F4 iki F12, kad paspaudus juos, gautumėte automatinį kick. Bet tas kick būna tik dėl to, kad jie perrašo jūsų config.cfg failą į kažką panašaus kaip: bind "F4" "disconnect" arba bind "F12" "quit". Todėl, visiems kas žaidžia daug public serveriuose, patariu susikurti naują .cfg failą su betkokiu pavadinimu ir įsikelti jį į "...\cstrike\" papkę. Tuomet, jeigu jūsų parametrai ir būtų pakeisti, jūs galėtumėte vėl viską grąžinti akimirksniu. O dar paprasčiau, jeigu nenori, kad tie pakeitimai, kuriuos atleika kiti servai jūsų failams išliktų visiems laikams, uždėkite ant config.cfg - read-only varnelę. Okay, tarkime turime susikūrę papildomą .cfg failą, kaip jį paleisti? Paleidimo procesas yra toks: i consolę rašome: exec jūsųfailoname.cfg Arba susirandame config.cfg failą, ir to failo pačioje pabaigoje, parašome tą pačią exec komandą su savo failo pavadinimu. Nepamirškite, kad komandas iš .cfg failo, kompiuteris atlieka po vieną ir iš viršaus į apačia, todėl kelis kartus pakartoję tą pačia komandą viename faile, veiks ta, kuri buvo žemiausiai, nes ją paleis paskutinę. Phew, pavargau ; )) Mielas skaitytojau, jeigu tu vis dar čia, giriu tave už tavo ištvermę ir norą išmokti. Po truputi einame prie įdomesnių dalykų. Taigi jau žinome, kas yra .cfg ir kaip juo naudotis, suprantame, kad komandas galima nustatyti per consol'ę, bet dabar priėjome gana svarbią, ginčais ir legendomis nupintą...šūdų malūną. Faktas yra toks, kad per consolę, galima keisti parametrus žaidime, kurių paprastai negalima keisti per Options. Tie parametrai yra paslėpti nuo žaidėjų neveltui, nes tai yra žaidimo taisyklių iškraipymas. Keisdami taisykles, mes keičiame patį žaidimą, todėl reikia atsižvelgti į tai, kad daugelis config failuose ęsančių komandų yra nelegalios, bet yra ir nepiktybiškų komandų kaip: cl_dynamiccrosshair "0" - ši komanda, įprastomis sąlygomis kai ji yra, ne nulis, o "1" - nustato, kad taikinukas susitraukinėtų ir išsiplėstų priklausomai nuo tavo šaudymo. Kuo jis daugiau išsiplėtęs, tuo didesnė atatranka, reiškės, tuo netaikliau šaudai. Daugeliui žaidėjų, įskaitant ir mane, tokie dalykai blaško, todėl aš paprasčiausiai tą judėjimą išjungiu ir mano taikinukas būna stabilus. Tai nereiškia, kad mano kulkos skrenda kitaip negu jūsų, tai tiesiog pakeičia kaip aš matau žaidimą. Tęsiam toliau, jau žinome, kad yra neleistinų komandų, bet piktybinis dalykas yra ir kitas. Kadangi, mes keičiame per consol'ę ar per .cfg failą žaidimo parametrus, atsiranda papildoma funkcija - priskirti tam pačiam mygtukui daugiau negu vieną komandą ar net visą komandų seriją. Aš asmeniškai esu savo .cfg faile pasidaręs taip: bind "TAB" "+showscores; timeleft" Tai reiškia, kad visada kai paspaudžiu tab, aš ne tik matau žaidėjų fragus ir kitką, man chat'o apačioje parašo kiek liko žaidimo laiko iki map'o pabaigos. Taigi, jeigu aš noriu pasitikrinti "timeleft" vietoj rašant tą į chat'ą, aš kartą spusteliu TAB ir jau iškart'o tą matau. Kaikurie žaidėjai naudojasi šia funkcija ir prikuria script'ų, macro arba dar kitaip vadinamų alias. Alias nebūtinai yra blogai, tai gali būti pvz., script'as, kuris keičia tavo žaidimo parametrus kelis iš karto su vienu mygtuko paspaudimu, kad galėtum teisingai nusistatyti rates, arba su vienu paspaudimu gauni vis kitą vardą iš sąrašo, kurį pats pasidarei, bet meluočiau jei sakyčiau, kad tai yra legalu visais atvejais. Mano išvardintomis aplinkybėmis, tokie alias yra nepiktybiniai, bet galima pasigaminti ir daug piktesnių scriptų, kurie už tave atliks visą veiksmų sęką, kurios tu pats negalėtum atlikti savo jėgomis, tai pvz, laikant vieną mygtuką įjungti ir išjungti žibintuvėlio šviesą tokiu greičiu, kad turbūt, daugeliui žaidėjų net traukuliai prasidėtų nuo tos šviesos mirksėjimo. (Baisūs dalykai). Todėl alias yra draudžiami. Daugelis žaidėjų ar adminų net nesigilindami į jūsų script'o funkciją iš karto gali duoti jums baną. Galbūt ir neteisingai, bet tokiu būdu norima užkirsti kelią sukčiavimams. Jau išsiaiškinome apie .cfg ir jų klastą, taigi dabar liko tik patarti kokie jie turėtų būti. Dėl patogesnio žaidimo: hud_fastswitch "1" cl_autowepswitch "1" cl_bob "0" - nėra visai legalus, jis panaikina jūsų taikinio judėjimą kai ęsate priartinę (zoom). crosshair "1.000000" cl_dynamiccrosshair "0" sv_aim "0" fastsprites "0" net_graph "3" - teikia informacija dėl jūsų lag'o ir fps skaičiaus. net_graphwidth "500" Dėl fps bendrai fps_max "101" fps_modem "101" Čia tik dalis parametrų, kurie yra naudingi, bet jeigu norite pasididinti FPS ar sumažinti lag'ą, mes ateiname į kitą temą. Pagalvojau sukursiu kaip atskirą punktą, nes čia yra plati ir paini tema. 4. Daugiau fps ir mažiau lag'o. Kaip? Kaip jau esu minėjęs anksčiau, šie du dalykai yra nesusiję. Jei turėsit daug fps, nereiškia, kad ping'as privalo būti geras ir atvirkščiai. Kad jūsų kompiuteris trauktų daug fps'ų - reikia rūpintis kompiuterio sveikata ir neapkrauti jo papildomais darbais. Dalykai, kuriuos galite daryti: Mažinti kompiuterio apkrovą - išjungti bereikalingas programas, kurios gali būti paleistos ir ryja papildomus resursus. Keisti Power Settings - Per Control Panel > Power Settings pasistatyti "High Performance" Susirasti programas greitinančias kompo darbą kaip "ashampoo winoptimizer" - tinka labai gerai XP windows'ams. Galų gale rasti internete guide kaip "Boost your PC performance" atitinkamai jūsų windows'ų versijai. Išjungti tam tikrus grafikos elementus pačiame žaidime: cl_weather "0" fps_max "250" developer "1" r_dynamic "1" r_novis "0" r_traceglow "1" r_wateralpha "1" r_mirroralpha "0" r_bmodelhighfrac "5.0" r_lightmap "0" gl_max_size "256" precache "1" gl_affinemodels "0" gl_alphamin "0.25" gl_clear "0" gl_dither "1" gl_flipmatrix "0" gl_flashblend "0" gl_lightholes "0" cl_showfps "1" cl_minmodels "1" (nematysite mod*myliu wGame* vip modelių, taip pat ir zombių modelių nematysite) NVIDIA naudotojiems turėtų būti aktualu: fps galima padidinti labai stipriai išjungiant vertycal sync per savo vaizdo kortos driverius. Atsidarote: NVIDIA Control Panel > Manage 3D settings > Program settings skiltis > Randate sąrašė arba įdedate per "Add" "...\Counter-strike 1.6\hl.exe" failą ir ieškote apačioje "vertycal sync" ir nustatote: OFF Taip pat galima išjungti ir kitus parametrus kaip: cl_smooth "0" mp_decals "20" ar mažiau (Čia yra laikas kiek laiko žaidime jums išlieka kulkų skylės sienose ir kitokie elementai). Mažiau elemetų - geresnis performance. Stipriai rekomenduoju: Ant jūsų cs'o paleidimo shortcut'o - paspausti properties ir prirašyti šias funkcijas prie target PO kabučių: (taip maždaug turėtų atrodyti baigtas variantas) "...\hl.exe" -nomaster -nointro -game cstrike -freq 100 -nojoy Yra ir daug kitų būdų, bet esmė yra geras kompas. Nes kai turi gera kompiuterį, nereikia numušinėti jokių parametrų. Tęsiam. Dėl ping'o. Apie ping'ą aprašiau pačioje pradžioje, jeigu neskaitėte - grįžkite ir permeskite akimis. Taigi, kalbėsime kaip sureguliuoti rates. Jeigu būdami žaidime parašysime į consol'ę net_graph "1" išvysime diagramą, kurios apačioje keičiasi burbuliukai. Jie parodo apkrovą jūsų ir serverio paketų atžvilgiu. Yra mitas, kad rates turi būti tokie: rates 25000 cl_updaterate 101 cmd_rate 101 Šie rates tinka, jeigu lošiate per lan'ą su draugais, kur nėra jokio lag'o, bet kadangi taip nėra, kuo didesnis jūsų lag'as tuo jūsų rates bus kitokie. Vienas iš svarbiausių nustatymų yra cl_updaterate ir ex_interp. Šie du parametrai yra neatskiriami, bet galiu garantuoti, kad daugelis to antro net negirdėjote. ex_interp - komanda, kuri bando konpencuoti lag'ą ir spėja žaidėjo poziciją. Kuo didesnis yra skaičius, tuo labiau spėlioją cs'as. Žinoma, kuo daugiau spėlioja, tuo didesnis šansas suklysti. Viso proceso paaiškinti negaliu, nes jis yra perdaug sudėtingas, bet ką jūs turėtumėte išmanyti yra tai, kad kuo didesnį cl_updaterate statote, tuo mažiau spėlionių cs'as daro. Ir tai yra gerai, jūs norite, kad jis nespėliotų iš viso. Jūs norite matyti vaizdą tokį, koks jis yra, bet dėja šis parametras nusistato automatiškai, bet tik viena kriptymi. Jeigu jūsų cl_updaterate yra 101, rašome į consolę ex_interp "0" ir jis automatiškai perstatomas į 9 msec (0,009). Po to, jeigu keisite cl_updaterate į pvz 30, jūsų ex_interp automatiškai persistatys į 0,033, bet bėda tame, kad jeigu jūs vėl pakeisite cl_updaterate iki 101, ex_interp išliks nepakitęs. Kad jis grįštų į 0,009, turėsite iš naujo parašytiex_interp "0" Yra žinoma atvėjų, kai jūsų ex_interp būna toks didelis, kad laukdamas priešo, kol jis išbėgs iš už kampo, pamatysite jį anksčiau, negu jis jus, nes cs'as spėja pagal jo bėgimo trajektoriją. Rates būna dvejopi: Tie, kuriuos naudoja serveris ir tie, kuriuos naudoja client'as (žaidėjas). Kad žaidimas būtų kuo patogesnis ir geresnis, rates iš esmės turėtų sutapti, bet kiekvienas servas turi savo rates, todėl atitinkama konfiguracija yra neišvengiama kaskarta norit kokybiškai žaisti. Gal pakeitimai yra minimalūs, bet rezultatas gali būti labai skirtingas. Serverio rates: sv_maxupdaterate sv_maxrate sv_minrate sys_ticrate - pats svarbiausias serverio nustatymas, kuris kardinaliai keičia žaidimo sklandumą. sv_unlag Client'o (Žaidėjo rates): cl_cmdrate - kiek kartų per sekundę client'as atsinaujina nuo serverio sunčiamos informacijos. rate - limitas, kiek jūs galite priimti informacijos iš serverio (skaičiuojama bytes/sec) cl_rate - limitas, kiek jūs norite daugiausiai informacijos išsiųsti į serverį. cl_updaterate - kiek norite, kad per sekundę serveris jums siųstų update'ų. Bėda tokia, kad jeigu jūs norite iš serverio perdaug, o jis negali tiek parūpinti jums, atsiranda visokių nesamonių kaip pvz, kreivai šaudantys ginklai ir t.t. Taigi, kad nusistatyti cl_updaterate ir ex_interp teisingai, reikia įsijungti net_graph 1 arba 3, pasirašyti updaterate 101 ir interp 0, tuomet lėtai po 10 mažinti updaterate ir laukti kol situacija pagėrės. Jeigu naudojatės net_graph 3, ieškokite optimaliausio varianto tarp dviejų apatinių jo parametrų tarp choke ir loss. Jeigu naudojatės net_graph 1, apačioje turi nesimatyti tokių oranžinių burbuliukų. Beje, daugelis serverių vis dar veikia su default parametrais ir default max_updaterate - 30; turėkite tai omenyje. Patariu naudoti tokius rates šiame serveryje CSDM: cl_updaterate "20" ex_interp "0" cl_rate "20000" cl_timeout "35" cl_resend "0" cl_smoothtime "0" cl_cmdrate "105" Taigi, tikiuosi išslaidžiau tam tikras abejones dėl žaidimo nustatymų, perskaitę šią pamoką manau turėtumėte sugebėti orentuotis toliau patys. Užbaigiant šią pamoką, norėčiau parekomenduoti apsaugoti savo žaidimo failus nuo įvairių pakytimų taip: config.cfg - read-only autoexec.cfg - (jei turite tokį, read-only padarote ir ištrinate jo vidų, mažiau painiavos). cstrike\resource - visą papkę ir viskas kas viduje - read-only. Skaitytojau, ačiū už dėmesį. Tikiuosi, išmokinau tave šio bei to +repuką numeskit jei padėjau by: Vanagėlis
Projektas gyvuoja:
×