Jump to content
Ieškoti
  • Daugiau nustatymų...
Ieškoti rezultatų, kurie
Ieškoti rezultatų...
 Serveriai
BŪSENA PAVADINIMAS ŽEMĖLAPIS SERVERIO IP ŽAIDĖJAI
ĮJUNGTAS wGame.lt #1 Global Offensive [Kontraktai, misijos] aim_ak-colt csgo.wgame.lt:27015 2 / 32
ĮJUNGTAS wGame.lt #2 Global Offensive [Klanai, coinflip] 35hp_2 csgo2.wgame.lt:27015 6 / 32
IŠJUNGTAS -- -- cs.wgame.lt:27021 -- / --
CornClaimer

Maksimalios Counter strike 1.6 grafikos .

Rekomenduojami pranešimai

Ultra max graphic .

 

Turiu iškarto Jus informuoti, kad cs:s iš cs padaryti yra neįmanoma ir to aš čia nebandysiu pasiekti. Šis straipsnis sutelkia visą dėmesį į tai, kaip galima maksimaliai pagerinti counter-strike grafiką konsolės komandų pagalba. Nekeisim jokių modelių ar tekstūrų ir nebandysim dėti jokių skinų. Viskas paprasta ir galbūt akivaizdu, tačiau tikrai verta išbandyti, žinoma jeigu Jūsų kompiuteris nėra akmens amžiaus. Nors kaip žinote, tam, kad žaisti counter-strike pakanka ganėtinai silpnos sistemos ir dauguma kompiuterių lengvai susidoros su aukštesnio lygio grafika, kurią čia aš pabandysiu padėti Jums aktyvuoti.

Visų pirma Jūs turėtumėte aktyvuoti 32 bitų spalvų atvaizdavimą. Kaip tai padaryti?
1. Paspaudžiam ant darbastalio (desktop) dešiniu pelės klavišu ir pasirenkam "Savybės" (properties). Tai turėtų būti pats paskutinis punktas atsivėrusiame langelyje.
2. Atsivėrusiame dialogo lange pasirenkam "Nustatymai" (settings), paveikslėlyje pažimėta numeriu 1

3. Pasirenkame 32 bitus (paveikslėlyje pažimėta numeriu 2 ir paspaudžiame "Vykdyti" (apply) ir uždarome langą. Jeigu 32 bitai jau įjungti, tiesiog uždarykite atsivėrusį dialogo langą.
 

Į config.cfg (jis yra cstrike direktorijoje) reikia įrašyti tokias komandas:

gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR" (tekstūrų vaizdavimo metodas)
cl_himodels "1" (geresnis žaidėjų modelių vaizdavimas)
gl_keeptjunctions "1" (gražiau tekstūros atrodo)
gl_max_size "256" (16,32,64,128,256 tekstūrų kokybė)
gl_overbright "1" (padaro žemėlapį šviesesnį ir tekstūros atrodo gyvesnės)
gl_palette_tex "1" (tekstūrų kokybė geresnė)
gl_picmip "0" (nuo 0 iki 2, mažesnis skaičius lygu geresnė kokybė)
gl_playermip "0" (nuo 0 iki 2, mažesnis skaičius lygu geresnė kokybė)
gl_polyoffset "20" (pagerina žaidime naudojamų paveikslėlių vaizdavimą)&*myliu sargcs*;
r_shadows "1" (žaidėjų šešėlio atvaizdavimas)
gl_smoothmodels "1" (geresnis žaidejų modelių vaizdavimas)
gl_round_down "0" (nuo 0 iki 4, mažesnis skaičius lygu geresnė kokybė)
gl_wateramp "1" (vandenyje pradedamos vaizduoti bangelės)
interp (užpildys vaizdo generavimo spragas, įrašom vieną kartą į consolę, kai įvesite, turės būti parašyta consoleje "Frame interpolation ON". Jeigu parašys "OFF", tada vėl rašom interp)
gl_cull "1" (vaizdo korta negeneruos objektų, kurie nėra regos lauke)
gl_dither "0" (pagerina spalvingumą)


Paaiškinimai:

GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST (Bilinear, žemiausia kokybė)
GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST (Trilinear,aukštesnė kokybė)
GL_NEAREST_MIPMAP_LINEAR (Bilinear, aukšta kokybė)
GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR (Trilinear, auksčiausia kokybė)


P.S. Jeigu pastebėjote kokių nesklandumų, bandykite mažinti komandų reikšmes, nes čia pateiktos reikšmės spaudžia maksimumą iš cs grafikos variklio. 

Redaguota `oNlyLuCk da-KING
Rakinama dėl neaktyvumo

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda į tema
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų
Svečias
Ši tema yra užrakinta.

Projektas gyvuoja:
×