Jump to content
Ieškoti
  • Daugiau nustatymų...
Ieškoti rezultatų, kurie
Ieškoti rezultatų...
 Serveriai
BŪSENA PAVADINIMAS ŽEMĖLAPIS SERVERIO IP ŽAIDĖJAI
IŠJUNGTAS -- -- csgo.wgame.lt:27015 -- / --
IŠJUNGTAS -- -- cs.wgame.lt:27016 -- / --
Vanagelis

Įvairiausios pamokos! (Naujokams)

Rekomenduojami pranešimai

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Turinys - NETINGĖKIT PASKAITYT, TAI BUS NAUDINGA BETKAM !!!!!
Puse iš šitu teigyniu esu pats žalias  ir sužnojęs  iškart nusprendžiau pasidalinti su jumis visais 1f642.png
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
 Informacija kuria rasite  čia 1f642.png
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|1. Kas yra FPS ir PING - detalųs paaiškinimai

| 2. Tai ką matome žaidime ir ko ne - hitbox'ai ir collision mesh; paaiškinu kodėl kartais šaudome be damage.

| 3. Teisingi žaidimo parametrų nustatymai - paaiškinu kaip nustatyi rezoliucija, kokia ji turi būti ir kodėl.

| 3.1 Kaip ištaisyti OpenGL bugą dėl geresnio fps; NVIDIA vaizdo plokščių fps boost -kaip.
| Toliau, žaidime ęsantys video nustatymai - kokie jie turi būti ir kaip įtakoja fps.
 
| 3.2 Nustatymai per žaidimo komandų langą (console) ir .cfg - paaiškinu labai plačiai apie .cfg ir jų panaudojimo svarbą.
| Toliau, console komandos, paaiškinu alias ir kitus su cs'o komandomis susijusius dalykus.

| 4. Fps didinimas ir lago mažinimas - kaip tai tie dalykai veikia ir sąveikauja tarpusavyje.



=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

1. Kas yra FPS ir PING (latency);

FPS - frames per second / kadrai per sekundę; Šį parodymą galima sužinoti į consolę parašius: net_graph 3
Šis matmuo parodo, kaip greitai jūsų kompiuteris apdoroja žaidimo duomenis ir kiek kadrų per sekundę jūs matote. Žmogaus akis apdoroja ~24 kadrus per sekundę, bet žaidime, jeigu pamėginsite pažaisti su tokiu mažu FPS skaičiu, pamatysite, kad žaidimas, tarsi, stringa. Kodėl taip yra? Kai atliekate bet kokį veiksmą, kuris trunka vieną sekundę, to veiksmo rezultatas yra parodomas dalinant tą veiksmą iš jūsų fps skaičiaus. Skamba sudėtingai? Pamėginsiu paaiškinti paprasčiau.

Jeigu jūs stovite vietoje ir pasisukate 90 laipsnių kampu per vieną sekundę į bet kurią pusę, kompiuteris turi padalinti tą pasisukimą per visus tuos frames (kadrus), kuriuos jusų cs'as tempia. Taigi, jeigu jūsų FPS yra 24, tai 90 laipsnių daliname ant 24 kadrų = per vieną frame jūs pasisuksite po ~4 laipsnius. Kas yra visai normalus veiksmas ir ganėtinai sklandus veiksmas, bet kas būtų jeigu jūsų pasisukimas būtų žymiai staigesnis, kas yra labai būdinga šiame žaidime ir truktų gal tik ketvirtadalį sekundės ar mažiau? 90 laipsnių daliname iš ketvirtadalio sekundės (24fps - 1 sec 24 / 4 = 6; Taigi 90 laipsnių / 6 frames = 15 laipsnių per vieną frame, o tai jau yra nelabai sklandžiai atrodantis veiksmas. Taigi - idėja tokia: kuo daugiau FPS, tuo jūsų daromi veiksmai atrodo sklandžiau.

Optimaliausias fps lošiant classic žaidimo mode (liaudiškai sakant, šaudantis be modų) yra tarp 60 ir 100;

PING (latency) - žaidimo siunčiamų paketų / signalo greitis iki jūsų kompiuterio ir atgal. Šis matmuo yra nesusijęs su jūsų kompiuterio gebėjimu apdoroti žaidimo duomenis, tai yra vien tik jūsų interneto tiekėjo teikiamos paslaugos rezultatas. Ping'as cs'e yra matuojamas ms (milisekundėmis). 100 ms = 1 sec; Taigi, jeigų jūsų ping'as yra ~50, jūsų žaidime matomi žaidėjai ir visi kiti jų veiksmai vėluoja puse sekundės. Žinoma, cs'as turi integruotą lag'o ištaisymo sistemą. Žaidimas pats bando atspėti kur tuo metu turėtų būti rodomas jums kitas žaidėjas, jeigu signalas vėluoja tiek daug, bet bėda yra tokia, kad šis spėjimo parametras nusistato ne automatiškai, o jį reikia nustatyti rankiniu būdu, todėl dažnai dėl blogų "rates" jūs patiriate didesnį lag'ą, nei iš tiesų galėtų būti, bet apie šuos parametrus vėliau.


2. Tai ką matome žaidime ir tai ko ne (hitboxes ect.)

Paprastai, žmonės retai kreipia dėmėsį į detales, bet žaidime egzistuoja tiek mums matoma, tiek ir nematoma, galbūt tiksliau išsireiškus, nerodoma, dalis. Vienas iš tokių nerodomų žaidimo elemtų yra hitboxes.



Žaidimai paprastai turi dvi atskiras detales, žemėlapio išdėstytus ir mums matomus objektus ir supaprastintą geometrinę 3d figurą, kuri atlieka tam tikrą veiksma, pvz. veikia žaidėjo modelį kaip kliūtis, kurios negalima pereiti kiaurai. Įsivaizduokite, kad stovi didelė, raštais išdailinta kolona su įvairiais atsikišimais prie jos viršaus ir kad sutaupyti žaidimo valgomų resursų, žaidimo kūrėjai padaro tokias prielaidas - žaidėjas negalės paliesti kolonos viršaus, nes ji perdaug aukšta ir kad kompiuteriui nereikėtų apskaičiuoti kaip žaidėjo modelis veikia liesdamasis ar kitaip "interact'indamas" su sudėtinga figūra, jie sukuria antrą - mums nematomą trimatę figurą, kuri yra tiesiog cilindro formos ir uždeda ją į tą pačia vietą, kurioje yra kolona. Toks principas vyrauja visuose trimačiuose žaidimuose. Tai angliškai yra vadinama "collision mesh".

Cs'as neišimtis šiam principui, nors mes žaidime ir matome sudėtinga žaidėjo modelį, iš tiesų jis yra tik kiaurai pereinamas objektas. Mes iš tiesų jo kiaurai neiname tik todėl, kad jis turi savo collision mesh arba kaip čia matome "hitboxes". Tos primityvios giometrinės formos vadinamos hitbox'ais todėl, kad kiekviena atskira forma veikia kaip atskira kūno dalis, kuri fiksuoja kur pataiko mūsų iššauta kulka. Taip žaidimas nusprendžia kur mes pataikėme. Piešinuke akyvaizdžiai matome atskiras kūno vietas pagal hitbox'us. Ir jeigu atkreipsite dėmesį, tie kvadratai šiek tiek užeina už žaidėjo modelio ribų, kas paaiškina, kodėl kartais šaudami ne visai į žmogų, vistiek pataikome į jį.

Bet noriu, kad suprastumėte dar viena dalyką - hitbox'ai ir žaidėjo modelis nėra prikabinti vienas prie kito. Kitaip sakant, judėdami jus judinate ne vieną, o du atskirus objektus - tai savo žaidėjo modelį ir jo hitbox'us atskirai. Dėl šios priežasties, per lag'us ar kitokius veiksnius, žaidėjo modelis atsiskiria nuo savo hitbox'u. Ir šaudydami į žaidėją, mes jam iš viso nedarome jokios žalos. Nes paprasčiausiai, jo hitbox'ai yra atsilikę ir yra kitoje vietoje, negu rodomas modelis.



3. Teisingi žaidimo nustatymai

Dar nepavargote skaityti? Na, ką gi, priartėjome prie vienos iš svarbiausių šios pamokos temų. Man prireikė labai daug laiko, kad galėčiau perprasti kaip tai padaryti ir ši patirtis atėjo ne vien tik iš cs'o.

3.1 Grafika / rezoliucija
Jei pastebėjote žaidimas vaizdas yra išrenderinamas (gal paprasčiau kalbant, projektuojamas) pagal tris skirtingus modulius: OpenGL, Software, D3D (direct 3D). Visi šie dalykai yra tiesiog skirtingi būdai interpretuoti rodomą vaizdą. Pagrindinis, kurį turėtumėte naudoti yra OpenGL. Jis yra gražiausiai atrodantis ir patogiausias naudoti, kadangi likę du yra labai primityvūs. Bet cs'as turi vieną esminę bėdą, kalbant apie OpenGL. Kadangi žaidimas yra kurtas labai senai, o OpenGL yra vis dar atnaujinamas, žaidimas veikia ant senos versijos failo, bet nesijaudinkite, mes galime šią bėdą išaisyti, nes geresnės versijos OpenGL = mažiau grafikos bugų, spartesnis apdorojimo greitis ir daugiau FPS t.t.

Pastaba: Jeigu jūs turite pastovius 60 ar 100 fps arba tiesiog naują vaizdo kortos modelį, šią temą galite praleisti.

Ką jums reikėtų padaryti, tai pradžiai išsiaiškinti kokią vaizdo plokštę jūs naudojate. How?

- Einame Start > Run arba naudojamės windows'ų shortcut'u - spaudžiame windows mygtuką + R raidę, rašome į run'ą: d"iks"diag (vietoje "iks" rašom "x" ir be kabučių turi būti visas žodis. Atleiskite už nepatogumus, bet kai rašau d ir poto x, gaunasi keiksmažodis ir forumas ištaiso pats tą tekstą į ****) ir spaudžiame Ok (enter). Jeigu išmeta kokią nors lentelę su klausimu, spaudžiate YES.
- Toliau, einame į "display" tab'ą ir žiūrime - device name: (pas mane NVIDIA GeForce 9800 GTX / 9800 GTX+)

Žinodami savo vaizdo plokštės modelį, galite susirasti per google oficialų, to gamintojo puslapį ir atsisiųsti naujausius driver'ius savo vaizdo plokštei.
Pastaba: jeigu nemokate ar prastai nusimanote šiame driver'ių atnaujinimo procese ar neesate užtikrinti ar jums pavyks, raskite kas tai padarys už jus. Nes instaliavmus netinkamos versijos driverius, susigadinsite vaizdą ar net kompiuterį. Ir nepamirškite, driverius siunčiatės tik iš oficialių svetainių.

- Tęsiam. Tarkime, driverius atnaujinote, o gal pas jus jau buvo naujausia versija. Ką daryti toliau?

Einame į "C:\Windows\system32" folderį ir ten surandame vieną iš šių failų, priklausomai nuo vaizdo plokštės, kurią turite:

nvoglnt.dll - Jei naudojate Nvidia driverius.
atioglxx.dll - Jei naudojate ATI driverius.
opengl32.dll - Jei naudojate kitus driverius.

Jeigu naudojate pvz. NVIDIA vaizdo plokštę, bet nuėję į tą folderį, nerandate tokio failo, manau, kad jūsų vaizdo korta yra naujoviška ir jums to gali nereikėti, bet jei vistiek norite ištaisyti šį bug'ą - jums tinkantis failas yra nvoglv32.dll arba v64, tiksliai nežinau, bet galima pamėginti abu, nuo to žaidimas nenukentės, jei seksite mano nurodymais.

- Taigi, susiradote failą, dabar jį kopijuojame (copy), jokių cut ar move, nes šis failas yra sistemos dalis ir jis privalo likti system32 aplankale ir įkeliame jį į: "...\Counter-strike 1.6\valve\gldrv\", susirandame ten pat ęsantį teksto failą (drvmap.txt), patariu pasidaryti failo kopiją, jeigu netyčia kažkas būtų netaip, kad galėtumete gražinti viską į seną versiją, atidarome jį ir pakeičiame tame faile ęsantį .dll failo pavadinimą į tą, kurį ką tik perkopijavote iš system32.

Galutinis variantas turi atrodyti taip:

Default Default
gldrv/JŪSŲFAILOPAVADINIMAS.dll OpenGL Driver

Tada, išsaugome pakeitimus, uždarome failą txt failą, spaudžiame ant jo dešinį pelės mygtuką > properties ir pažymime varnelę ant Read-Only. Jeigu nepadarysite Read-Only, įjungę žaidimą, cs'as automatiškai turėtų atkeisti to txt failo turinį.

Done. Turite geresnę versiją.





Nustatymai žaidimo viduje (Options-Video skiltyje)

Žaidimo viduje, Options skiltyje nusistatome viską taip:
Renderer: OpenGL
Display mode: Normal arba Widescreen (priklausomai nuo jūsų desktopo rezoliucijos; jeigu nerandate Resolution skiltyje savo ekrano dydžio, pakeiskite šį modą, gal atsiras)
Resolution: Tokia pati kaip jūsų desktopo rezoliucija
Color quality: 32bit (Nuo to jūsų fps turėtų nesumažėti, tarp 16 ir 32 skirtumas neturėti būti joks dėl fps klausimo).
Gamma ir Brightness: pagal nuotaiką galite, bet siūlau statyti max, jeigu jūsų monitorius ant default parametrų stovi.

Atsižvelkite į tai, kad jūsų monitorius taip pat įtakoja kaip vaizdas yra perteikiamas, jis veikia tokius faktorius kaip spalvų kokybė, ryškumas, intesyvumas ir kita, bet jis neturi jokios įtakos fps'ų skaičiui. Todėl nepamirškite, kad spalvų korekcija galima užsiimti ne tik iš žaidimo menu, bet ir pačiame monitoriuje. Nepamirškite, kad monitoriai taip pat turi savo driver'ius.



3.2 Nustatymai per žaidimo komandų langą (console) ir .cfg

Pakalbėkime apie .cfg failą. Jeigu nežinote kas tai - tai konfiguracinis teksto failas, kuriame surašote komandas, kurias norite, kad žaidimas naudotų. 

Pavizdys būtų toks. Jūs galite eiti į Options, keyboard ir keisti visus mygtukus iš ten arba tiesiog į consolę parašyti šią komandą: bind space "+jump" - kas reiškia, mygtukui"space" priskirti komandą pašokti. Žinoma, čia greičio klausimas ar jūs greičiau rašote ar galite pakeisti per options, bet kai tokių komandų ir pakeitimų norite padaryti labai daug, žymiai paprasčiau yra tiesiog sukurti vieną teksto failą, į kurį surašote visas žaidimo komandas, kurias norėtumėte naudoti ir tiesiog vietoj keisdami visus parametrus po vieną, jus priverčiate žaidimą paleisti jūsų .cfg failą, ir jis iš eilės nuo failo viršaus iki apačios vykdo visas jame parašytas komandas.

Daugelis profesionalių žaidėjų yra susikūrę savo konfiguracijas, kuriomis lošia. Šiuolaikinėmis technologijomis, tas konfiguracijas galima įrašyti net į žaidėjo pelytę, taigi atsinešate prie kažkokio kompo pelę, pajungiate ir žaidime jau yra visi jūsų nustatymai kaip ir namie. Taigi, tai yra viso labo greitesnis ir paprastesnis būdas manipuliuoti žaidimo konfiguracijomis, bet mes dar ne tokie turtingi (o gal kaikurie ir yra), todėl mes, paprasti mirtingieji, pasitenkiname ir paprastu .cfg (beje, .cfg yra failo galūnė, jeigu jūsų kompe nenustatyta, kad matytumėte failo galūnių, jūs tokį failo tipą matysite kaip neaiškų failą, kurio dar neęsate atidarę).

Pagrindinis konfiguracijos failas yra config.cfg, kuris randasi "\Counter Strike 1.6\cstrike\" direktorijoje. Jame yra surašomi jūsų dabartiniai naudojami parametrai kol žaidžiate. Nepaslaptis, kad kai prisijungiate į tam tikrus serverius, patys serveriai perstato jūsų nustatymus tam, kad pavyzdžiui negalėtumėte sukčiauti. Pvz., perstato mygtukus nuo F4 iki F12, kad paspaudus juos, gautumėte automatinį kick. Bet tas kick būna tik dėl to, kad jie perrašo jūsų config.cfg failą į kažką panašaus kaip: bind "F4" "disconnect" arba bind "F12" "quit".

Todėl, visiems kas žaidžia daug public serveriuose, patariu susikurti naują .cfg failą su betkokiu pavadinimu ir įsikelti jį į "...\cstrike\" papkę. Tuomet, jeigu jūsų parametrai ir būtų pakeisti, jūs galėtumėte vėl viską grąžinti akimirksniu. O dar paprasčiau, jeigu nenori, kad tie pakeitimai, kuriuos atleika kiti servai jūsų failams išliktų visiems laikams, uždėkite ant config.cfg - read-only varnelę.

Okay, tarkime turime susikūrę papildomą .cfg failą, kaip jį paleisti?
Paleidimo procesas yra toks: i consolę rašome: exec jūsųfailoname.cfg
Arba susirandame config.cfg failą, ir to failo pačioje pabaigoje, parašome tą pačią exec komandą su savo failo pavadinimu.

Nepamirškite, kad komandas iš .cfg failo, kompiuteris atlieka po vieną ir iš viršaus į apačia, todėl kelis kartus pakartoję tą pačia komandą viename faile, veiks ta, kuri buvo žemiausiai, nes ją paleis paskutinę.


Phew, pavargau ; )) Mielas skaitytojau, jeigu tu vis dar čia, giriu tave už tavo ištvermę ir norą išmokti.

Po truputi einame prie įdomesnių dalykų. Taigi jau žinome, kas yra .cfg ir kaip juo naudotis, suprantame, kad komandas galima nustatyti per consol'ę, bet dabar priėjome gana svarbią, ginčais ir legendomis nupintą...šūdų malūną. Faktas yra toks, kad per consolę, galima keisti parametrus žaidime, kurių paprastai negalima keisti per Options. Tie parametrai yra paslėpti nuo žaidėjų neveltui, nes tai yra žaidimo taisyklių iškraipymas. Keisdami taisykles, mes keičiame patį žaidimą, todėl reikia atsižvelgti į tai, kad daugelis config failuose ęsančių komandų yra nelegalios, bet yra ir nepiktybiškų komandų kaip:

cl_dynamiccrosshair "0" - ši komanda, įprastomis sąlygomis kai ji yra, ne nulis, o "1" - nustato, kad taikinukas susitraukinėtų ir išsiplėstų priklausomai nuo tavo šaudymo. Kuo jis daugiau išsiplėtęs, tuo didesnė atatranka, reiškės, tuo netaikliau šaudai. Daugeliui žaidėjų, įskaitant ir mane, tokie dalykai blaško, todėl aš paprasčiausiai tą judėjimą išjungiu ir mano taikinukas būna stabilus. Tai nereiškia, kad mano kulkos skrenda kitaip negu jūsų, tai tiesiog pakeičia kaip aš matau žaidimą.

Tęsiam toliau, jau žinome, kad yra neleistinų komandų, bet piktybinis dalykas yra ir kitas. Kadangi, mes keičiame per consol'ę ar per .cfg failą žaidimo parametrus, atsiranda papildoma funkcija - priskirti tam pačiam mygtukui daugiau negu vieną komandą ar net visą komandų seriją.

Aš asmeniškai esu savo .cfg faile pasidaręs taip: bind "TAB" "+showscores; timeleft"
Tai reiškia, kad visada kai paspaudžiu tab, aš ne tik matau žaidėjų fragus ir kitką, man chat'o apačioje parašo kiek liko žaidimo laiko iki map'o pabaigos. Taigi, jeigu aš noriu pasitikrinti "timeleft" vietoj rašant tą į chat'ą, aš kartą spusteliu TAB ir jau iškart'o tą matau.

Kaikurie žaidėjai naudojasi šia funkcija ir prikuria script'ų, macro arba dar kitaip vadinamų alias. Alias nebūtinai yra blogai, tai gali būti pvz., script'as, kuris keičia tavo žaidimo parametrus kelis iš karto su vienu mygtuko paspaudimu, kad galėtum teisingai nusistatyti rates, arba su vienu paspaudimu gauni vis kitą vardą iš sąrašo, kurį pats pasidarei, bet meluočiau jei sakyčiau, kad tai yra legalu visais atvejais. Mano išvardintomis aplinkybėmis, tokie alias yra nepiktybiniai, bet galima pasigaminti ir daug piktesnių scriptų, kurie už tave atliks visą veiksmų sęką, kurios tu pats negalėtum atlikti savo jėgomis, tai pvz, laikant vieną mygtuką įjungti ir išjungti žibintuvėlio šviesą tokiu greičiu, kad turbūt, daugeliui žaidėjų net traukuliai prasidėtų nuo tos šviesos mirksėjimo. (Baisūs dalykai). Todėl alias yra draudžiami. Daugelis žaidėjų ar adminų net nesigilindami į jūsų script'o funkciją iš karto gali duoti jums baną. Galbūt ir neteisingai, bet tokiu būdu norima užkirsti kelią sukčiavimams.

Jau išsiaiškinome apie .cfg ir jų klastą, taigi dabar liko tik patarti kokie jie turėtų būti.

Dėl patogesnio žaidimo:
hud_fastswitch "1"
cl_autowepswitch "1"
cl_bob "0" - nėra visai legalus, jis panaikina jūsų taikinio judėjimą kai ęsate priartinę (zoom).
crosshair "1.000000"
cl_dynamiccrosshair "0"
sv_aim "0"
fastsprites "0"
net_graph "3" - teikia informacija dėl jūsų lag'o ir fps skaičiaus.
net_graphwidth "500"

Dėl fps bendrai
fps_max "101"
fps_modem "101"

Čia tik dalis parametrų, kurie yra naudingi, bet jeigu norite pasididinti FPS ar sumažinti lag'ą, mes ateiname į kitą temą.
Pagalvojau sukursiu kaip atskirą punktą, nes čia yra plati ir paini tema.


4. Daugiau fps ir mažiau lag'o. Kaip?

Kaip jau esu minėjęs anksčiau, šie du dalykai yra nesusiję. Jei turėsit daug fps, nereiškia, kad ping'as privalo būti geras ir atvirkščiai.
Kad jūsų kompiuteris trauktų daug fps'ų - reikia rūpintis kompiuterio sveikata ir neapkrauti jo papildomais darbais.

Dalykai, kuriuos galite daryti:

Mažinti kompiuterio apkrovą - išjungti bereikalingas programas, kurios gali būti paleistos ir ryja papildomus resursus.
Keisti Power Settings - Per Control Panel > Power Settings pasistatyti "High Performance"
Susirasti programas greitinančias kompo darbą kaip "ashampoo winoptimizer" - tinka labai gerai XP windows'ams.
Galų gale rasti internete guide kaip "Boost your PC performance" atitinkamai jūsų windows'ų versijai.
Išjungti tam tikrus grafikos elementus pačiame žaidime:

cl_weather "0"
fps_max "250"
developer "1"
r_dynamic "1"
r_novis "0"
r_traceglow "1"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_lightmap "0"
gl_max_size "256"
precache "1"
gl_affinemodels "0"
gl_alphamin "0.25"
gl_clear "0"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_flashblend "0"
gl_lightholes "0"
cl_showfps "1"
cl_minmodels "1" (nematysite mod*myliu wGame* vip modelių, taip pat ir zombių modelių nematysite)

NVIDIA naudotojiems turėtų būti aktualu: fps galima padidinti labai stipriai išjungiant vertycal sync per savo vaizdo kortos driverius.
Atsidarote: NVIDIA Control Panel > Manage 3D settings > Program settings skiltis > Randate sąrašė arba įdedate per "Add" "...\Counter-strike 1.6\hl.exe" failą ir ieškote apačioje "vertycal sync" ir nustatote: OFF

Taip pat galima išjungti ir kitus parametrus kaip:

cl_smooth "0"
mp_decals "20" ar mažiau (Čia yra laikas kiek laiko žaidime jums išlieka kulkų skylės sienose ir kitokie elementai). Mažiau elemetų - geresnis performance.

Stipriai rekomenduoju:

Ant jūsų cs'o paleidimo shortcut'o - paspausti properties ir prirašyti šias funkcijas prie target PO kabučių:
(taip maždaug turėtų atrodyti baigtas variantas)
"...\hl.exe" -nomaster -nointro -game cstrike -freq 100 -nojoy


Yra ir daug kitų būdų, bet esmė yra geras kompas. Nes kai turi gera kompiuterį, nereikia numušinėti jokių parametrų.




Tęsiam. Dėl ping'o.

Apie ping'ą aprašiau pačioje pradžioje, jeigu neskaitėte - grįžkite ir permeskite akimis.
Taigi, kalbėsime kaip sureguliuoti rates. Jeigu būdami žaidime parašysime į consol'ę net_graph "1" išvysime diagramą, kurios apačioje keičiasi burbuliukai. Jie parodo apkrovą jūsų ir serverio paketų atžvilgiu.

Yra mitas, kad rates turi būti tokie:

rates 25000
cl_updaterate 101
cmd_rate 101

Šie rates tinka, jeigu lošiate per lan'ą su draugais, kur nėra jokio lag'o, bet kadangi taip nėra, kuo didesnis jūsų lag'as tuo jūsų rates bus kitokie. Vienas iš svarbiausių nustatymų yra cl_updaterate ir ex_interp. Šie du parametrai yra neatskiriami, bet galiu garantuoti, kad daugelis to antro net negirdėjote.

ex_interp - komanda, kuri bando konpencuoti lag'ą ir spėja žaidėjo poziciją. Kuo didesnis yra skaičius, tuo labiau spėlioją cs'as. Žinoma, kuo daugiau spėlioja, tuo didesnis šansas suklysti. Viso proceso paaiškinti negaliu, nes jis yra perdaug sudėtingas, bet ką jūs turėtumėte išmanyti yra tai, kad kuo didesnį cl_updaterate statote, tuo mažiau spėlionių cs'as daro. Ir tai yra gerai, jūs norite, kad jis nespėliotų iš viso. Jūs norite matyti vaizdą tokį, koks jis yra, bet dėja šis parametras nusistato automatiškai, bet tik viena kriptymi.

Jeigu jūsų cl_updaterate yra 101, rašome į consolę ex_interp "0" ir jis automatiškai perstatomas į 9 msec (0,009). Po to, jeigu keisite cl_updaterate į pvz 30, jūsų ex_interp automatiškai persistatys į 0,033, bet bėda tame, kad jeigu jūs vėl pakeisite cl_updaterate iki 101, ex_interp išliks nepakitęs. Kad jis grįštų į 0,009, turėsite iš naujo parašytiex_interp "0"

Yra žinoma atvėjų, kai jūsų ex_interp būna toks didelis, kad laukdamas priešo, kol jis išbėgs iš už kampo, pamatysite jį anksčiau, negu jis jus, nes cs'as spėja pagal jo bėgimo trajektoriją.

Rates būna dvejopi: Tie, kuriuos naudoja serveris ir tie, kuriuos naudoja client'as (žaidėjas).
Kad žaidimas būtų kuo patogesnis ir geresnis, rates iš esmės turėtų sutapti, bet kiekvienas servas turi savo rates, todėl atitinkama konfiguracija yra neišvengiama kaskarta norit kokybiškai žaisti. Gal pakeitimai yra minimalūs, bet rezultatas gali būti labai skirtingas.

Serverio rates:
sv_maxupdaterate
sv_maxrate
sv_minrate
sys_ticrate - pats svarbiausias serverio nustatymas, kuris kardinaliai keičia žaidimo sklandumą.
sv_unlag

Client'o (Žaidėjo rates):
cl_cmdrate - kiek kartų per sekundę client'as atsinaujina nuo serverio sunčiamos informacijos.
rate - limitas, kiek jūs galite priimti informacijos iš serverio (skaičiuojama bytes/sec)
cl_rate - limitas, kiek jūs norite daugiausiai informacijos išsiųsti į serverį.
cl_updaterate - kiek norite, kad per sekundę serveris jums siųstų update'ų.

Bėda tokia, kad jeigu jūs norite iš serverio perdaug, o jis negali tiek parūpinti jums, atsiranda visokių nesamonių kaip pvz, kreivai šaudantys ginklai ir t.t.

Taigi, kad nusistatyti cl_updaterate ir ex_interp teisingai, reikia įsijungti net_graph 1 arba 3, pasirašyti updaterate 101 ir interp 0, tuomet lėtai po 10 mažinti updaterate ir laukti kol situacija pagėrės. Jeigu naudojatės net_graph 3, ieškokite optimaliausio varianto tarp dviejų apatinių jo parametrų tarp choke ir loss. Jeigu naudojatės net_graph 1, apačioje turi nesimatyti tokių oranžinių burbuliukų.

Beje, daugelis serverių vis dar veikia su default parametrais ir default max_updaterate - 30; turėkite tai omenyje.

Patariu naudoti tokius rates šiame serveryje CSDM:
cl_updaterate "20"
ex_interp "0"
cl_rate "20000"
cl_timeout "35"
cl_resend "0"
cl_smoothtime "0"
cl_cmdrate "105"


Taigi, tikiuosi išslaidžiau tam tikras abejones dėl žaidimo nustatymų, perskaitę šią pamoką manau turėtumėte sugebėti orentuotis toliau patys. Užbaigiant šią pamoką, norėčiau parekomenduoti apsaugoti savo žaidimo failus nuo įvairių pakytimų taip:

config.cfg - read-only
autoexec.cfg - (jei turite tokį, read-only padarote ir ištrinate jo vidų, mažiau painiavos).
cstrike\resource - visą papkę ir viskas kas viduje - read-only.

Skaitytojau, ačiū už dėmesį. Tikiuosi, išmokinau tave šio bei to smile.png  +repuką numeskit jei padėjau 1f642.png
by: Vanagėlis

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda į tema
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

O pats rašei visą šią informaciją? Nes jei ne, tai galėjai parašyt, kad daliniesi.

Taip rašiau tik nusikopinau , nes tai buvau parašęs  kitam projekto pamokuose.

Redaguota Vanagelis

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda į tema
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų

By Vanagėlis, bet pagal foną tai iš kažkur kopijuota. Radau, kur dar parašęs, bet ir ten įklijuota iš kažkur.

Nesuprantu ko jum taip rūpi nukopijuotas ar ne ;D svarbu ,kad pamoka padedanti kitiems -.0

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda į tema
Pasidalinti ant kitų socialinių tinklų
Svečias
Ši tema yra užrakinta.

Projektas gyvuoja:
×